10.08.2010 21:51

10.8.2010 Nejhorší/nejlepší den?

Takže včera jsem se vyhoulp na 640 celkem v klidečku , za to dnešek byl doslova pekelný .

Přišel na mě ten nejhorší tilt :-! .Ráno jsem si otevřel 3stoly a profit činil asi 100$ ,jenže pak se to zvrhlo a já klesl na 540 , A nutkavý pocit ,že "mé" peníze musím nahrát zpět na sebe dlouho nečekal. Šel jsem na limit 3/6$ a prohrál tam 300$ , to už jsem byl celkem na sračky a říkal jsem si jaký jsem řádný kokot  ,uvažoval jsem o zablokování účtu ,než to všechno prohraju , ale nakonec jsem vešel ze zbytkem 200$ znova na limit 3/6$ , na účtě zbylo 70$ .

V tuto chvíli se na mě pousmálo kouzlo pokeru ( z hovna můžeš udělat pěknou sumu) . Vyhrál jsem jeden big pot a to me pošouplo na 500$ a pak jsem chytl pocket pair 66 , soupeř držel AK a na flop přišlo KK6 , vygradovalo to v all in vítězství jsem si naštěstí udržel ,sebral jsem 1000$ a mazal jsem do hoven

Bankroll 1070$ - 90 za nějaký nepovedený turnaje = 980

pak jsem se přihlási ještě do rush poker tournamentu a skončil jsem u final table na 5místě tzn: 160

Takže po dnešku , zaručeně nejhorším a zároveň nejlepším dnem v mém pokerové životě činí bankroll 1140$

snad skoro největší nervy ,které jsem kdy zažil

Dneska jsem s pokerem skončil a už se asi budu opakovat , ale doufám ,že takový tilt se už nebude opakovat =) a konečně se naučím sebekontroly , byla by škoda zahodit "pokerovou budoucnost" jedním posraným dnem , ono to projebat není žádné umění .

—————

Zpět


Kontakt

Cashplanet

ahoj snažím se zkoušet všechny možné způsoby vydělku na internetu

5.8.2010 klikám pouze na jedné klikačce , poker vydělává lépe :)