12.08.2010 23:57

12.8. 2010

No včera jsem vymultitablil 500$ usd , ti hráči mi to sami dávali, týpek šel preflop all in s 8,7o a ja callnul s AQ (věděl jsem jaký styl hraje ,ale tohle jse opravdu nečekal).

Dneska jsem vybral 800$ doufám ,že to příjde co nejrychlejic  :) .

Na účtě zbylo 900USD , dnes jsem byl 220$ v plusu , ale pak jsem zažil neuvěřitelné suckouty , frajer co hraje 60/70 hand šel all in ja call z AJ , on držel 9,7 suited a došla mu royal flash :-o wtf?  , pak jich přišlo ještě pár a dnešek uzavírám s profitem 50$

tzn: stav účtu = 799$ :-/ ,škoda ,že se mi nepovedlo přehoupnout se přes 1k , pro dobrý pocit :)

 plány

asi každý má své důvody proč hraje poker nebo dělá určitou činnost, mě osobně baví zkoušet čist hráče , vyzrát nad nimi a vidina lehce nabytých peněz dělá taky své + mě poker šíleně baví ,ale jsou to nervy

1) koupit našim plazmu (almost done ,čekám až mi přijde cash na účet)

2) koupit si notas + 2monitory (chtěl bych tohle uskutečnit tak maximálne do tři měsíců)

3) vzdělávat se ,co se týče pokeru

4) nahrát do konce září 2000$ na 0,5/1 limitech + na turnajích

5) zabodovat v 100k $ guaranteed (turnaj za pár dnů) 2usd buyin

6) koupit si snowboard + hadry

7) koupit si z ftp bodíky flanelový župan =D=D , nikdy jsem takovej župánek neměl , jsem strašně zakomplexovanej a potřebuju si připadat jako boss =D stojí 11 tisic ( 9k chybí)

8) hlavní plán je udržet se v profitu, bez tiltu  a neprohrát to všechno!!!!

Plán na zítřek:  zůstat v plusu , vyhoupnout se na 1k (nejsem si jistý zda se mi to povede)

 

—————

Zpět


Kontakt

Cashplanet

ahoj snažím se zkoušet všechny možné způsoby vydělku na internetu

5.8.2010 klikám pouze na jedné klikačce , poker vydělává lépe :)