04.08.2010 17:26

4.8.2010

Pokeru zdar , tak na bwinu jsem to projel během jednoho dne :-( . Pokerový software mě opravdu neokouzlil a celkově se mi tam hrálo blbě , do toho ještě tilt pár bead beatu a bylo to :) .Na druhou stranu mě zaujalo sázení ,luxus adrenalin ,ale taktéž jsem to projel :D . Takže na bwinu jsem s pokerem skončil celkem rychle.

Ale našel jsem na netu pokerstrategy.com , mojí novou šancí :D . Za vyplnění kvízu obdržíte 50$ , odpovědi jsou na netu ,stačí skopírovat otázku. Taktéž můžete shlednout růžná edukační pokerová videa , strategie atd ... Asi nejlepší forum/web o pokeru. Po vyplnění můžete odeslat částku buď na everest poker - tohle fakt nemusim ,hnudný design ,blbě se mi tam hraje nebo pokertime a nebo fulltiltpoker - ftp jasná volba. Můžou po vás žádat ověření vaší totožnosti ,tak nemá při vyplňování psát hovna.

po nasbírání 1000 pokerstrategy points si můžete stáhnou pokerový software uplňe free , doufám ,že to nasbírám

Jak si vedu aneb crazy fucked up mind never win

No řekněme ,že to není žádna sláva , hrál jsem rush poker tournament 4$buy in  130lidí , byl jsem cheapleader turnaje a zbývalo 19lidí a právě v ten okamžik to přišlo: pocket hands 99 --->flop: J,4,9  týpek se chytl tak jsem slowplayoval ,měl zhruba stejný stack jako já 20k chipů. turn: 10  , raise 3/4potu typek call turn 6 , jdu all in čekal jsem něco jako dvá páry :-/ , ten šulin držel Q8 ,řikal jsem si: to je p.č. rush poker a on hraje s takovýma sračkama?. Nasraně jsem přesel na vyšší limit (tllt je mrcha ,už nikdy neudělám :-/) : min bi: 35USD ,přišel další bad beat a ja si šel zlost vyběhat ven. Zbylo mi 11USD ,díky nedodržování BM , šel jsem si zahrát ze zoufalosti můj oblbíbený superturbo turnaj pro 54lidí buy in 2.7USD , prví bere 48USD s trochou štěstí jsem to vyhral ,skvělý pocit ;)

Tak to je pro dnešek asi vše ,po adrenalinovém dni jsem pár dolárku v plusu . Doufám ,že se z mých chyb poučíte a ja doufám ,že jsem se poučil :)

1) nechoďte na vyšši limity ,když k tomu nemáte dostatečný bankroll nebo dopadnete jako já ,nemusíte mít takové štěstí

—————

Zpět


Kontakt

Cashplanet

ahoj snažím se zkoušet všechny možné způsoby vydělku na internetu

5.8.2010 klikám pouze na jedné klikačce , poker vydělává lépe :)