05.08.2010 22:09

5.8.2010

Čau ,dnešek byl skvělý , začínám si vážit pracně vybudovaného bankroll managementu. Dnes jsem párkrat zabodoval v 2,5USD turnaji + něco jsem nahrál v cashovce + jsem zkoušel rush poker tournament a nevedl jsem si vůbec špatně , skvělé na mtt je ,že můžete udělat z 2dolarů rovnou 3k USD . Dneska jsem v tomto mtt s prizepoolem 14k $ bohužel nezabodoval ,ale jednou to hitnu :-)

stáhl jsem si trialovou verzi elephant od pokerstrategy (pokerový software) ,celkem vychytávka ,která vám pomůže k správným rozhodnutím ,můžete také studovat a analyzovat vaší hru pomocí grafů , hand history atd..

Přestal jsem klikat na většině klikačkách a různých těchto blbinách jako jsou autosurfy, ptp atd.. Úsilí se nevyrovná finančně tak jako v pokeru, ale v pokeru nedodržování zásad atd. můžete vaše prostředky velmi rychle projet :-). Na druhou stranu v autosurfech klikačkách , prakticky nemáte ani co ztratit ,protože na účtě skoro nic nemáte ,vyjímkou jsou "profi" klikači ,kteří pod sebou maji hromadu lidí.

No a konečně stav účtu 3den činí 150USD (necelých 3 000kč , pro chudého studenta skvělé)  tzn: +100usd .Jdu čumet na wallstreet ,tenhle kousek jsem ještě neviděl

Zítra bych se chtěl vyšplhat na nejměně 200USD :-)

Pište prosím rady ,tipy připomínky ,pokud tohle vůbec někdo čte :-)

pokud chceš návod jak dostat 50USD tak klikni zde

—————

Zpět


Diskusní téma: 5.8.2010

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Kontakt

Cashplanet

ahoj snažím se zkoušet všechny možné způsoby vydělku na internetu

5.8.2010 klikám pouze na jedné klikačce , poker vydělává lépe :)