06.08.2010 15:25

6.8.2010

Tak dneska jsem se propadl na 120USD ,ale pak jsem se vyškárbal zase na 150 ,  zkusil jsem štěstí v kvalifikačním turnaji do turnaje s prizepoolem 600k USD , první dva brali ticket 100+9 a věřte nevěřte ja byl druhej :D .

Rozhodl jsem se turnaje nezúčastnit ,myslím ,že je to dobré rozhodntí ,jelikož muj bankroll činil 150USD a nyní 250USD .Jakou šanci bych měl se umístit na placených pozicích v konkurenci pokerových profesionálů? Nevím ,nevím ,ale rozhodl jsem se to neriskovat ,nejsem gambler takhle riskovat s polovinou mého bankrollu.

Zase se mi po menší stagnaci zvedlo pokerové sebevědomí :-)

večer ,jestli budu hrát tak to ještě editnu ,pokud se něco zajimavého stane :)) zatím

 

—————

Zpět


Kontakt

Cashplanet

ahoj snažím se zkoušet všechny možné způsoby vydělku na internetu

5.8.2010 klikám pouze na jedné klikačce , poker vydělává lépe :)