08.08.2010 22:54

8.8.2010

Tak včera jsem nic nenapsal tak prvně shrnu včerejšek. Včera nic moc ,protočil jsem asi 100$ . Celkem to nasere ,když máte 350$ a po chvíli hraní 250$.Takže včera jsem skončil s "profitem" -20$

Dneska jsem po včerejší stagnaci na 270USD obohatil svůj bankroll o více než 200$  ,dostal jsem se na tilt :-( a šel jsem na nlh 1/2$ s buyinem 70 , byl tam chlapec s 500$ , věděl jsem ,že riskuju 1/4 bankrollu ,ale tlt je tilt .

Musím říct ,že jsem hrál celkem solidně svou Short stack strategy  tzn: pouze big handy ,  hrál jsem asi 45minut a za tu dobu se mi podařilo z 70$ udělat 210$ a dostal jsem se na 410$ . Ke konci dne jsem si ještě zahrál shallow stack 1/2$ (min buy in 40$) . Dalších 30doláčů bylo doma .

Taky jsem se mi celkem dobře vedlo v rush poker turnaji s 17 000$ guaranted , turnaj probíha ve svižné tempu cca 2hoďky . Skončil jsem 50 , to nese 40$ , celkem mě to naštvalo ,nebyl jsem ješte tak short , týpek si na mě celkem solidně smlsnul. Rozdíl mezi 50. a 1. místě je asi pouze 4.900$ :-/. Turnaj se hraje každý den od 20:30 ,takže není všem dnům konec hahaha!!!!!!!!

Dnes jsem taky "povýšil" v pokerstrategy ranku z bronze na silver a odemkly se mi nová videa a články huráá huráá . PS je fakt skvělá stránka která vás co se týče teorie připraví do světa pokeru na 100% a oproti hráčům ,kteří s ps nehrajou máte obrovskou výhodu. také nabízi 50$ usd bonus , díky tomuhle bonusu hraju , jak na bonus v prvním článku "začínáme".

Časem přidám grafy zisků. Joo a pokud chcete vědět , co je váš soupeř zač najděte si ho na www.pokertableratings.com , uvidíte jak se mu vede ,jaký má sklon k tiltu atp . Bohužel denní limt návštev profilu je pro registrované uživatele bez premium účtu omezen na 10 :-(. Chystám se v nejbližším měsíci asi zakoupit premko ,ktere koštuje 9 doláčů. (200visits per day) ,pokud bannkroll neztratím ,což se doufám nesane , by mě asi trefilo :-)

zatím ,pokeru zdar lajdáci :-*

—————

Zpět


Kontakt

Cashplanet

ahoj snažím se zkoušet všechny možné způsoby vydělku na internetu

5.8.2010 klikám pouze na jedné klikačce , poker vydělává lépe :)